Turku Cup 2021

Varsinais-Suomen koronarajoitusten vuoksi toivomme että kisapaikalle ei tulisi yleisöä. HUOM! Kilpailua on ennustetun hellepäivän vuoksi aikaistettu kahdella tunnilla. Katso tästä Turku Cup 2021 infokirje Kilpailun lähtöjen tulokset Turku Cup tulokset

PopUp-kuvauspäivä ma 5.7.

✨HipHei! ✨ Turun Vinttikoirakerho järjestää PopUp -kuvauspäivän maanantaina 5.7.2021 alkaen klo 16. 🤩 📸 Aikoja varattavissa rajallinen määrä! Kuvauksen hinta jäsenille 10 € sisältäen 2 vapaavalintaista valmiiksi käsiteltyä täysiresoluutioista digikuvaa. Lisäkuvia mahdollista ostaa 3 €/kpl. Mikäli paikkoja riittää, hinta ei

Näyttelytreenejä pe 21.5. alkaen

TVK:n näyttelytreenit alkaa! Raision Ihalassa alk. pe 21.5., ke 26.5., pe 28.5. klo 18-19 (pennut & aloittelijat) ja klo 19-20 (kokeneet). Osallistumismaksu 2€/tunti. Huom! Treenit ulkona säävarauksella. Rajoitettu osallistujamäärä 9 koirakkoa/kerta & maskit käytössä. Vain jäsenille. Lisätiedot ja ilmoittautumiset notguiltykennels@gmail.com

Pentutreenit 4.5. & 11.5. alkaen klo 17

2021 kausi Vätissä starttaa pennuille/aloitteleville koirille tarkoitetuilla käsiviehe- ja kopitustreeneillä tulevana tiistaina. HUOM! Luethan ohjeet tarkasti alta: Pentutreenit lyhyesti: Pentutreeneissä on tarkoitus leikin varjolla herätellä nuorten koirien viettejä onkivieheellä ja käsivieheellä ja tietenkin harjoitella kopin saloja. Koneviehettä emme tule käyttämään