Turku Cup järjestetään tänä vuonna ilman yleisöä

29.8.2020 Turku Cup, Varsinais-Suomen kennelpiiri ja sijoituskilpailu järjestetään ilman yleisöä. Kennelliiton ohjeiden ja tapahtuman turvallisen läpiviennin vuoksi pyydämme että paikalle saapuvat vain kokeen kannalta välttämättömät henkilöt (toimihenkilöt ja kilpailuttajat). Yleisö ei valitettavasti ole tällä kertaa tervetullut tapahtumaan.

Turku Cupin info-kirje

Epidemiatilanteesta johtuen järjestämme 29.8.2020 Turku Cup, Varsinais-Suomen kennelpiirin mestaruus ja sijoituskilpailun eritysijärjestelyin. Tarkemmin näistä järjestelyistä ja ohjeita kisapaikalla toimimiseen löydät tästä info-kirjeestä.

Päivitimme rataharjoitusohjeita

Eilen viimein saatiin osittain yhdet rataharjoitukset vedettyä ja samalla testattua keväällä tehtyjä rohjeita. Kokemuksen perusteella päivitimme ohjeita, uudet ohjeet tulevat voimaan 30.6. harjoituksista lähtien. Vaikka korona-tilanne on tällä hetkellä hyvä muistetaan, että kokoontumisrajoitukset ja hygieniaohjeistukset ovat edelleen voimassa. Noudatetaan edelleen

Rataharjoitukset käynnistyvät ti 16.6. ratakortilla ja ennakkoilmoittautumisella

Ensi tiistain 16.6. rataharjoitusten ilmoittautuminen on avattu tänään. Muistattehan ottaa huomioon niin koirien kuin harrastajien turvallisuuden tulevissa harjoituksissa. Rataharjoituksissa voi toistaiseksi juoksuttaa koiria vain ratakortilla ja ennakkoilmoittautumalla. Ohjeet löytyvät osoitteesta https://www.turunvinttikoirakerho.net/2020/05/21/harjoitusten-jarjestamisesta-kaudella-2020/.

Sähköpostiosoitteet, jäsenmaksun tarkistus ja ratakortit

Jäsensihteeri lähettää terveisiä alkavalle juoksukaudelle: Lähetä tieto muuttuneesta sähköpostiosoitteesta myös jäsensihteerille jäsenrekisteriä ja sähköpostiliikennettä varten osoitteeseen jasensihteeri@turunvinttikoirakerho.net. Mikäli hänellä ei ole sähköpostiosoitetta tiedossa, tapahtuu postitus paperilla. Muistathan myös tarkistaa ensin omalta tiliotteelta jäsenmaksun suorituksen? Parhaillaan ollaan toimittamassa maksumuistutuksia, jos jäsenmaksua ei

Käsiviehe-/kopitustreenit ti 9.6. ja ke 10.6. sekä rataharjoitusten aloittamisesta

Käsiviehe-/kopitustreenit ti 9.6. ja ke 10.6. klo 18: Ensi tiistaina ja keskiviikkona on kopitustreenit aloitteleville koirille käsivieheellä. Kumpaankin otetaan 15 ensimmäistä ilmoittautunutta. Ilmoittaudu ennakkoon sähköpostiin pentutreenit2020.tvk@gmail.com. Etusijalla ovat ne, jotka eivät mahtuneet edellisiin harjoituksiin. Treeneissä noudatetaan aiemmin toimitettua rataharjoitusohjeistusta, jonka